Dagens gästbloggare: Hanna - "helt genomgo är han!"

Calle har varit min favorit sen första början, älskar hans röst!
Jag gillar honom inte bara för att han sjunger så grymt bra utan för att han verkar ha en sån go personlighet!
Han verkar ha fötterna på jorden och jag gillar att han är så "äkta" på nått sätt, han vet vad han tycker om det mesta och är så principfast!
Han ger komplimanger utan att det blir fjäskigt och när han svär och är sur så är det bara gulligt och charmigt.
Han är sjuuukt grym på att spela gitarr! Jaa listan kan göras lång =)
Såg honom och Erik idag i Tuna Park och mitt hjärta smälte när Calle sa till en liten flicka på kanske 8 år en bit framför mig att hon va fin i håret.. va inte det gulligt sagt då? Han gjorde säkert hennes dag och det kommer hon komma ihåg för alltid säkert! Helt genomgo är han!
Längtar till nästa platta och då med egna låtar.. om ni inte lyssnat på Calle & the Undervalleys än så gör´t!!!
ROCK ON!!!!

//Hanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0