Dagens gästbloggare: Linnéa - "helt jävla underbar"

Calle Kristiansson<3
Du är allt och mer för mig.
Du och din musik har lett mig fram på nya vägar.
Fått mig att inse att man ska vara den man är
att man ska satsa på det man vill göra
Att man ska ta vara på tiden.
att man ska uppnå sina mål.
det är vad jag ska göra nu.
din röst ger mig rysningar.
jag kan inte uttrycka mej mina känslor
Du är helt jävla underbar helt enkelt.
Du betyder mera än ord kan nå
När jag såg dig på Kupolen
Jag va så nära att svimma.
Jag drömmer om dig på nätterna
jag pratar om dig på dagarna
jag tänker på dig på morgonen
jag gråter efter dig på kvällarna.
jag lyssnar på dig 24/7
Calle (underbar) Kristiansson
du är så Bäst
Helt jävla underbar...
Kung Calle<3
Puss och Kram
 
/Din :*
www.neaistheshit.devote.se

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag känner precis samma sak. <3

2010-01-31 @ 19:13:06
Postat av: Linneá

Så jävla sann tkr jag,det kom verkligen rakt ifrån hjärtat

2010-02-01 @ 23:28:02
URL: http://neaistheshit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0