FOTOGRAFER SÖKES!!

Fotografer sökes till kommande spelningar/signeringar!
Vet du att du ska till någon av följande platser och är intresserad av att dels göra mig en tjänst men även att få dina bilder publicerade på bloggen så hör megajättegärna av er till mig!!

30 Januari 14:00 Bilia Malmö
31 Januari 15:00 ÖBAB Kia Örebro
6 Februari Bellevueparken Karlshamn
19 Februari Skandia teatern Norrköping
5 Mars Tobbes Amazon Flen
6 Mars Statt Eksjö
20 Mars Gisleparken Gislaved
26 Mars Ögir Köping
27 Mars Ögir Köping
1 April Heartbreak Gävle
10 April Rättvik Bowling & Krog Rättvik
24 April Högland Nässjö

Ikväll är det Signering på Bilia (Agnesfridsvägen 119) 14:00 i Malmö som gäller!
Vet du att du ska dit, hör gärna av dig till mig på mailen: [email protected] jag behöver din hjälp då jag själv inte kan vara på plats!!
Kom igen nu fotografer i Malmö, hjälp mig!
                      


Kommentarer
Postat av: jessica

jag kommer definitivt vara på heartbreak i gävle 1 april, och jag kommer definitivt ta kort :D

2010-02-02 @ 23:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0