Kristianstaaaad!!

Hej på er alla där ute i sommarvärmen,
Hoppas att ni har en lika bra sommar som som jag och är på massor av konserter.
Jag har nu på mindre än 2 veckor varit och sett killarna 3 gånger och ni som redan sett dem i sommar, måste ju hålla med om att dom fan bara blir grymmare och grymmare för varje spelning.
Som några säkert har märkt har jag lagt in bilder från Svedala och Ängelholm, och nu kommer även bilder ifrån staden med STORT S, nämligen killarnas egna hemstad, KRISTIANSTAD!!

Hoppas ni kommer med bilder om ni också har fotat på några spelningar.


Och som vanligt, snäll som jag är får ni ett smakprov ifrån Kristianstad..!!

Ha det bäst // Desirée


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0