De första svaren...



för 10 timmar sen:
vet du om man får betämda platser till biljetterna till hässleholms spelnngen eller om man står/sitter vart man vill?
— Jag har inte hört något om detta.

för 10 timmar sen:
det är väl ingen åldersgräns på spelningen i hässleholm?
— Nej

i söndags:
Vart i lidköping ska dom ha spelningen? skulle bli väldigt glad om jag fick veta!(det jag var som mailade om spelningen i flen)/www.cowgirlsmusic.blogg.se
— Hej tjejen! Spelning i Lidköping är vad jag hört numera inställd tyvärr.. Detta är väldigt tråkigt men jag hoppas att det blir aktuellt med en ny spelning där snart! ha de bra kram kram

igår:
är det någongång någon som klagat på bloggen? i såfall tycker jag dom är konstiga!
— hehe, självklart finns de även de som inte gillar bloggen. Men den delen övervinner ni som gillar bloggen! Tack för att ni finns!! kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0