Urte såg killarna på slottet 16/3

HEEJ ALLIHOPA!
 
Det är Urte igen :P
 
Jag var på Calle & the Undervalleys spelning tisdag den 16 mars, tillsammans med min bästis Johanna :D De spelade låtar som Are You Gonna Go My Way, Rock'N'Roll, Hungry Heart, Wave Of The Grape, Be Mine, Walking In Memphis osv. :D
 
När de hade spelat några egna låtar sa Calle<3:
- Vi tar en till egen låt!
- YES! ropar jag (menar att jag ABSOLUT vill höra fler egna låtar)
- Yes? Vem var det som sa det? säger Calle.
- DET VAR JAG! DET VAR JAG! DET VAR JAG!
- Fan va gött, svarar Calle, och jag dör :D
 
Efter konserten stannar några och får autografer. Jag och Johanna ställer oss i kön och får två autografer, en till Jojo, o en till mig. Sen frågar Johanna:
- Kan jag få en kram?
- Såklart! svarar Calle.
- Skulle jag också kunna få en kram? frågar jag.
- Javisst!
 
Sen kommer vi på att vi borde tagit ett kort med Calle, så vi ställer oss i kön igen.
Medan vi står i kön frågar en man om jag har en penna, o jag svarar att jag har en. Sen ger han min penna till CALLE! JAG GAV BORT MIN LILA PENNA TILL CALLE<3
 
Efter det går jag lite före Johanna, och då säger Calle:
- Vilken fin målning ni hade! och pekar på Johannas ansikte :D

Som sagt var det ASKUL, men det var vääääldigt lite folk, tycker det var mysko :S
 
Johanna tog typ alla bilder, jag tog 3 st :D (vi hade egentligen 60 bilder :D)
Gå gärna in på någon av våra bloggar:
http://urteochlavinflummar.blogg.se/
http://pinjeokoko.blogg.se/










 Jag är den korta, och Johanna är den långa xD (Calle håller i den LILA pennan :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0