Rock the lake!!

Imorgon befinner sig Calle och killarna i småland närmare bestämt i Växjö!
Jag ska självklart dit för att kolla läget och drar med mig en vacker liten vän:)
Bilder kommer att tas i överflöd (som alltid:P) och läggas upp här på bloggen, för att alla ska kunna ta del av spelning!

Nåväl vad är då rock the lake?
Inte vet jag:P
Jo, de e en årlig festival som går av stapel i Växjö.
Festivalen innehåller en massa bra artister och i år då som sagt Calle & the Undervalleys!
Killarna spelar lördagen den 22 Maj (imorgon) och går på scenen ca 19:00.

Biljetterna till festivalen kostar 350:-

Jag hoppas jag ser många av er där!!

ha de gott till dess!!

pöss!!

//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0