Teckningar...?

Hejsan alla glada människor där ute.
Nu är värmen kommen till de flesta ställen i sverige, och jag har hört att när killarna var i ö-vik och spelade så var det varmt och soligt, och det tycker vi ju självklart om.

Jag har haft mycket tankar på vad man ska skiva om, och kom på, att det finns säker hur många duktiga tecknande människor där ute som alldeles säkert har ritat en bild på Calle, eller någon annan i bandet, eller varför inte alla i bandet på samma bild?!

Jag skulle mer än gärna se de teckningarna, och skämms inte och säg inte " Men den är ful, och den blev inte bra. " för inget med Calle eller killarna är fult så det är bara till att fota er bild och skicka dem till mailen.
För jag tror många vill se era teckningar.

Ha det bäst allihopa därute, och setill att njuta av sol och värme, och skruva upp musiken med Calle , för sommaren , den är påväg =)



Och denna bilden , ger mig bara en sådan underbar sommarkänsla.

// Desirée

Kommentarer
Postat av: Mia K

Yes den bilden e harmonisk:)

2010-05-23 @ 16:20:27
Postat av: Desirée

Mia: Ja, bilden är verkligen underbar. =)

2010-05-23 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0