Tiden går och går..

Jösses mina vänner då var ni här igen, ännu en milstolpe...
5 månader har nu gått sedan bloggen startades, tiden går fort när man har kul inte sant:P
Och återigen vill jag tacka alla underbara läsare som fast följer bloggen, ni är helt fantastiska och jag förstår varför Calle gillar er!
När vi ändå talar om Calle så har killarna börjat dela med sig lite nu och engagerar sig, extremt kul, tackar killar!!

På senaste tiden har jag också haft 4 medbloggare får väl rikta ett extra tack till dom, Pernilla, Desirée, Isabel och Fadia, tack tjejer!!

Bloggen växer och jag är stolt över att jag ibland har mina ljusglimtar av idéer, att starta denna blogg är något jag kan glädjas över länge, jag hoppas att vi kommer ha flera månader av framgång i framtiden som ligger och vänta på oss!!

Killar och tjejer, damer och herrar, vi ses till sommaren runt om i Sverige ute på spelningar då Sveriges coolaste band spelar!

Ha en fantastisk dag allesammans!!

puss o kram!!

//callekristiansson.blogg.se



Kommentarer
Postat av: l§m

Osäker på vad du ska rösta i årets riksdagsval?

Kolla min blogg och lär dig mer om Sveriges politik och vad den gör för dig.

2010-05-06 @ 12:17:33
URL: http://valjrattparti.blogg.se/
Postat av: hannaa

Du och dom andra tjejerna har gjort ett riktigt bra jobb! :D

2010-05-06 @ 15:20:25
URL: http://hannaamartensson.blogg.se/
Postat av: Desirée

Härligt att killarna också är mer inne i det hela nu också.

Vi får ju hoppas att du kan driva denna bloggen en bra tid framöver. För man vill ju veta allt om spelningar, se bilder, och få veta massor om killarna och deras framgångar även framöver.



Du är underbar som driver denna bloggen Malin =)

2010-05-06 @ 18:17:55
Postat av: fadia

Och tack till dig som har denna fantastiska blogg! Du är bra du malin :) Kram!

2010-05-06 @ 18:45:28
URL: http://jungledrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0