Dryga månaden kvar till jul...

Hej hej alla underbara troll och fina människor runt om i Sverige!
Hoppas ni har en betydligt trevligare iallafall varmare kväll än vad jag har:)
Nu så här dryga månaden innan jul tänkte jag att de kanske kunde vara lite trevligt med en liten uppdatering^^
Vet att jag verkligen är helt super kass på detta bloggande, men man gör så gott man kan:)
Snart fyller bloggen sitt första hela år!!!
Helt sjukt vad tiden har rusat fram:)
Men jag antar att den gör det när man har roligt inte sant?
Och roligt är väl bara förnamnet om man ska beskriva de underbart häftiga och trevliga år som våra underbara killar bjudit på!!
Jag tycker att vi alla borde skicka en liten hälsning till killarna som tack för de hårda tuffa jobb och allt slit som dom lagt ner för att skänka oss all den glädje vi fått under året som gått:)
Så jag kan ju börja:P
Jag vill börja med att skicka ett litet extra stort tack till Calle som tog sitt förnuft till fånga och ställde sig i den där låååånga kön till vad som skulle bli ett speciellt kapitel i hans liv:)
Tack Calle!
Tack Arvid, Adrian och Josef som var gång jag sett dom, rockat järnet på scen, bjudit på sig själva och fått mig att skratta, sjunga och dansa på sätt jag inte visste fanns:)

Tack Calle & the Undervalleys för att ni finns, ni är Svensk blues & rock's framtid!
Må era dagar på scenen bli många många fler!

Så nu har jag skickat min hälsning, nu vill jag ha eran. Posta en eller flera rader, helt upp till er, så länge ni visar er uppskattning blir vi alla glada^^

By the way tror jag att jag helt kan ha glömt att nämna killarnas nya hemsida ni hittar den här.
Hoppas dock inte ni överge denna sida nu även om deras egna sida är riktigt nice;)

Masssssor av kramar till alla mina läsare och vänner!!

//callekristiansson.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Girl Of Yesterday

Hej, vad bra med lite uppdatering! Nya singeln är ju helt fantastisk! Vill gärna skicka en hälsning, här kommer den:



Tack världens bästa band för en fantastisk konsert i Kalmar i sommras, och för alla gånger er musik har hjälpt mig att må bra! Tack för att jag för första gången i mitt liv kunnat veta vilken låt av alla som är världens bästa, och verkligen menat det när jag säger det. Tack för alla gånger er musik fått ensamheten att inte kännas så jobbig. Tack för att ni har gjort mig så glad så många gånger, och fått mig att skratta på ett sett jag inte trodde va möjligt. Tack calle för att du stälde upp i Idol, det var det bästa som hänt mig på väldigt länge. Hoppas ni får en väldigt bra jul, och att nästa år blir väldigt bra!



hoppas den inte blev för lång:P

2010-11-23 @ 17:40:38
Postat av: Norea

Nu råkar det vara så att jag suger på att skriva sånna här grejer, men jag ska göra ett försök! :



Tack Calle för att du ställde upp i Idol.

Jag har älskat dig enda sen första Walking in Memphis. & efter att ha sett dig live tre gång - fått autograf, kramats och pratat - så älskar jag dig ännu mer. Så tack för allt du gett mig. Alla underbara stunder och skratt.

Och jag hoppas att du och hela bandet får en härlig jul och ett härligt 2011 ! ♥

- Norea

2010-11-23 @ 18:08:10
URL: http://nonnoos.blogg.se/
Postat av: Siv

Jag säger som de övriga, tack Calle för att du sökte till Idol så vi fick lära känna dig och höra din underbara röst. Det har varit ett roligt år att följa dig och ditt band. Hoppas ni kommer turnera nästa år också. Må så gott!

2010-11-23 @ 19:49:53
Postat av: kicki

Hej Calle & gänget!

Tack för alla fina stunder med er musik. Ett särskilt tack till Calle(jag la myyyycket pengar på telefonröstning förra året;)för att du behöll ditt "jag" och din integritet det var skönt att se. Det var också härligt att se dig i rutan igen i fredags på Doobidoo!

Hoppas ni får en lång och bra karriär, jag lovar att köpa varenda platta som ni ger ut!

Kram Kicki

2010-11-24 @ 10:44:51
Postat av: Elin

Min hälsning :



Tack så jättemycket för eran fantastiska musik. Den ger mig mycket inspiritation (stavning?) i livet. Tack för de 2 underbaraste konserterna i mitt liv! Jag log, sjöng med och tog måånga kort som jag kommer ha kvar hela livet. Minnen är allt och de bästa minnena är från era konserter. Tack så jättemycket! Kram Elin :)

2010-11-24 @ 19:31:56
Postat av: Desirée

Jag ska då inte vara sämre.



Jag vill tacka Arvid, Adde, Josef och Calle för en jävligt bra sommar.

Jag for skåne runt och var även uppe en runda i blekinge på en konsert.

Sammanlagt har vi hittills setts si sådär 13-14 gånger i år var av 13 av dem efter den 3 juli.

Ni som personligheter är verkligen underbara, så många skratt jag haft med er, så många gånger er musik eller en tanke på något ni någongång sagt eller berättat fått mig att skratta.



Finns inga ord som kan beskriva min tacksamhet för hur ni verkligen gjorde hela min sommar jävligt bra.

Tack som fan helt enkelt!

2010-11-25 @ 22:54:38
Postat av: Madde!

Tack för ett sjukt härligt år med er!

Alla dom gånger jag sett era spelningar har varit helt fantastiska, ni är förjävla bra helt enkelt. Jag vill Tacka er, framförallt Calle för att du gått och blivit sveriges skönaste människa, för att du gör mig på glatt humör när jag deppar. Det roligaste av allt är att alla i min närhet tycker att jag är så sjukt lik dig! Jag tror fan att min högsta önskan är att få träffa dig på "riktigt" och umgås med dig Calle! För du verkar verkligen som en skön typ!

Tack för att jag äntligen hittat en människa som är cool på riktigt!

2010-12-11 @ 20:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0