Våren!

Vintern är i full gång men snart kommer våren och sommarn, vilket för min del innebär;
Sommarlov och en j***a massa gig med grabbarna.
Hittills är det 3 spelningar som har kommit ut på grabbarnas fb-sida.
Och jag tänkte om där nu eventuellt sitter någon som missat det så vill jag hjälpa till och informera er..
( Dessa är då de 3 vi vet om, kommer alltså komma till en hel del, och då informerar vi självklart er! )


Falkenberg:
Den 15 April på Stadsteatern i Falkenberg
Konserten börjar: 20:00 - 23.00
Biljetter köpes på;https://nortic.se/customer/index.html?event=8441687
Och kostar; 350:- / 1 person
500:- / 2 personer - " Parbiljett"
Borås:
Den 16April på sagateatern i Borås
( Österlånggatan 59
503 37 BORÅS )
Konserten börjar: 19:30 - 22:30.
Biljetterna köpes på;
http://www.ticnet.se/Calle+%26+the+Undervalleys-biljetter/event/SAG0416
Biljettpris; 350:-


Sölvesborg:
Den 29 April på Slottslängorna i Sölvesborg
Konserten börjar; 19:00- 22.00
Biljetterna köpes på; https://secure.tickster.com/%28S%28boilpzvm5zhszy3ogfrcc345%29%29/sv-SE/3KVD0Z1CZLV10RJ/Shop/Products.aspx
Biljettpris; 280:- /1 person
500:- / 2 personer - " Parbiljett"


Kan eventuellt vara saker jag missat, siffror som hamnat fel mm. Är det så ber jag hemskt mycket om ursäkt och då vill jag gärna ni upplyser mig om detta!

Ha de bäst! // Desirée



Kommentarer
Postat av: GirlOfYesterday/Emma Svensson

tja, jag har funderat på en sak! Skulle inte C&Tu behöva något slags street team, som typ gjorde reklam för dom, satte upp lappar om spelningar osv? jag skulle gärna ställa upp:)

2011-01-09 @ 14:01:10
URL: http://cowgirlsmusic.blogg.se/
Postat av: anonym

Den nya hemsidan (calleandtheundervalleys.se) kommer att uppdateras inom kort. I väntan på att hemsidan ska bli klar samt att Calles & the Undervalleys nyinspelade album ska släppas kan ni lyssna på nya singeln Stars. Finns på Spotify, itunes mm. / Josef Underdal



Källa: Gästboken på Callekristiansson.com

2011-01-10 @ 16:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0