Tiden går och går..

Jösses allesammans!
Tänk va tiden går fort när man har kul inte sant:P
Snart har jag haft denna blogg i 5 månader, och jag kan fortfarande inte fatta hur många ni är som fattat intresse för att följa det som skrivs här:)
Som ni kanske märkt har jag börjat ta lite hjälp utifrån, då mina idéer börjat tryta, och sen är de alltid nyttigt att få in nya perspektiv och åsikter:P
Jag vill tacka dessa underbara tjejer som hjälper mig, ni vet vilka ni är och ni är helt fantastiska!!

Jag har under den senaste tiden inte varit så jätte aktiv själv på bloggen och kommer säkert att ta de lugnt ett tag framöver och låta dessa tjejer fixa med inläggen lite, självklart kommer jag sticka in med nått material om jag anser att det saknas eller har missats något, men jag litar helt på dessa personer och vet att dom kommer fixa det superbra!

Jag ska sätta mej ner ett tag nu och fixa ihop lite material som jag ska ge världens bästa killarna, i hopp om att dom vill dela med sig lite om vilka dom är, så att ni trogna läsare och underbara fans ska få lära känna dom lite bättre:) Jag vet att efterfrågan på detta är väldigt stor och jag ber om ursäkt för att det har tagit så lång tid för mig att ta tag i det hela, förlåt:P

Men de ska bli ändring på de nu!!
Jag återkommer inom kort med mer info om detta, så länge kommer Pernilla, Desirée, Isabel och Fadia göra vad dom kan för att hjälp mig:)
Och tjejer det uppskattas enormt:)

Tack alla underbara bloggläsare och calle & the undervalley-fans där ute, ni rockar!!

Ha ett Underbart veckoslut!!

Vi hörs inom kort!!

pöss pöss!!


//callekristiansson.blogg.se



Kommentarer
Postat av: fadia

Du är också fantastiskt! Jag ska försöka göra så gott jag kan och hjälpa till! Ha en bra lördag du med och alla andra. :) kram

2010-04-24 @ 16:41:13
URL: http://jungledrum.blogg.se/
Postat av: Desirée

Jag ska göra mitt bästa, och jag hoppas det räcker :)



Ha en underbar lördag Malin, och alla andra.. Själv ska jag sätta mig med min nya gitarr och lira lide =) Kram

2010-04-24 @ 20:46:48
Postat av: pernillabergh

hjälper gladeligen till! :)

2010-04-25 @ 00:12:53
URL: http://Http://Dahpernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0