ho ho ho!

julen är nu på ingång och jag hoppas att ni alla har skrivit klart era önskelistor^^
som ni säkert märker går bloggen som vanligt på halvfart, men återigen är de kul att se att så många läsare håller fast vid sidan och hör av sig=D
en annan trevlig och väldigt rolig sak är att mina läsare eller calles fans gärna delar med sig:)
jag tänkte att jag skulle lägga upp en liten bild som en tjej ritat, hon heter hanna och är väldigt duktig:)
tack för bilden och skicka gärna mer:)
detta säger jag även till er andra, har ni någon bild eller liknande som ni vill ska läggas upp på bloggen så maila gärna på [email protected]


ha nu en fortsatt trevlig kväll på er!!

kram

//callekristiansson.blogg.se



Kommentarer
Postat av: GirlOfYesterday

vilken fin bild!

2010-12-31 @ 12:17:27
URL: http://cowgirlsmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0