Dagens gästbloggare: Hanna - "Kung Calle regerar!"

"Kung Calle Regerar!"
Vill börja med att säga hej till alla som läser, hejhej (:
Igentligen så känns det som om det inte är någon mening att säga att Calle är grymast som så många andra redan sagt. Men jag vill ändå klargöra detta faktum tydligare...HAN ÄGER!.
Tänkte berätta lite om min "relation" till calle. Jag har i alla fall mött han två gånger, den första gången va den bästa kvällen i  mitt liv, Idol finalen i globen. Han sjöng grymt bra! Jag satt längst fram och hade en skylt där det stod "Kung Calle Regerar".
Igentligen så fick man inte ha nån skylt där jag satt, men det sket jag fullständigt i. Calle såg i alla fall skylten och tittade mig rakt i ögonen och log, haha, det va då min hjärna slutade fungera och jag var ganska okontaktbar resten av kvällen. (:
Andra gången va i Umeå på MVG gallerian, och den dagen ligger på andra platsen av bästa dan i mitt liv.
 
Sen vill jag bara avsluta mitt lilla tal med detta, (om nu någon orkat läsa ända hit)
Calle kom norrut! Eller rättare sagt kom till Lycksele där lilla jag har mitt näste! :D
 
 
/Hanna   (www.hannaamartensson.blogg.se)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0