Nytt på bloggen!

Hej mina vänner!
Jag har lite info om vad som är nytt på bloggen!
För de första så kanske ni alla märker att bloggens header är ändrad!
Denna header har två olika underbart duktiga fotografer, bilden på Calle är tagen av Emily Long och bilderna på Arvid, Adrian och Josef är tagna av Anna Fröderberg.
Jag passar på att återigen tacka dessa tjejer för all hjälp de bidragit med!

En annan nyhet på bloggen är frågelådan!
Frågelådan hittar i profilfältet till vänster!
Här har ni möjlighet att ställa de frågor ni har som snurrar runt i era huvuden.
Om de är frågor till bandet så kan dessa svar dröja lite, men jag kommer göra vad jag kan för att få dessa besvarade.
Men som sagt jag hoppas ni har lite tålamod!!!


Ha de bra!!


//callekristiansson.blogg.se




//foto: Emily Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0