vill ni se mer?

Hej alla fans.
Nu är det som så här att jag sitter på alldeles jätte många bilder på grabbarna från sommaren som de flesta redan kanske räknat ut. och jag har kommit fram till att jag inte har lagt upp de senaste bilderna ifrån Kivik.
Så nu undrar jag; Är det för intresse att jag laddar upp dem eller vad tycker ni?
Beroende på vad ni tycker så laddar jag upp dem eller ej ;)

Glöm inte att fortsätta att läsa bloggen än om den inte är lika aktiv som den var.
Nu när killarnas Turné är över finns ju inga bilder att lägga upp som är från spelningar eller så och materialet blir då mindre till bloggen.
Men så fort jag hör mer om deras singel, den kommande skivan eller något annat intressant. kommer jag eller vår kära Malin skriva det här.
Det kan ni lita på.


Helsingborg om jag inte har helt fel för mig.

Ha det bäst // Desirée


Kommentarer
Postat av: Mia

Självklart vill iallafall jag se mer bilder!:)

2010-10-22 @ 13:13:53
Postat av: Emma

Absolut, fler bilder :)

2010-10-22 @ 20:00:50
Postat av: Siv

Visst vill vi det :)

2010-10-23 @ 12:43:59
URL: http://callekristiansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill se!

2010-10-24 @ 13:48:17
Postat av: Carina

Ge oss mer! Mycket mer!

2010-10-24 @ 15:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0