nytt år, nya chanser!



Hejsan alla medborgare där.
Nu lider året mot sitt slut och om mindre än ett havlt dygn är vi inne på det nya året.
Ett nytt år med nya möjligheter och nya chanser.
Och då tänker jag mycket på er som inte hade möjlighet att träffa, se och höra grabbarna live det gångna året, för till nästa år drar Arvid, Adrian Calle & Josef ut på en turné i svergie.
Alla anhalter är ännu inte officiella men dem kommer upp efterhand både på Facebook och här.

Och glöm inte att snart kommer bandets nya skiva. Året KAN ju inte börja bättre än så!

Hoppas ni får en underbar början på det nya året, och varför inte börja det med att starta killarnas singel på spotify, eller varför inte ladda ner den?!




Jag och resterande på bloggen vill nu önska er ett gott nytt år allesammans!

Ha de bäst // Desirée

Kommentarer
Postat av: Siv

Underbart!!!

2011-01-02 @ 16:10:00
Postat av: Mia

Gott Nytt År! Skivan ska såklart bli spännande ;)

2011-01-02 @ 16:15:49
Postat av: GirlOfYesterday

gott nytt år:) längtar tills skivan kommer!:)

2011-01-02 @ 19:33:05
URL: http://cowgirlsmusic.blogg.se/
Postat av: girl of yeserday

Heej:) jag undrar om det finns någon mer information om spelningen i borås? ska försöka övertala någon att skjutsa mig dit, o då är det bra att ha lite info om det:)

2011-01-06 @ 09:38:06
URL: http://cowgirlsmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0