Tack som f*n!!




Vill tacka alla som har varit så sjukt duktiga med att skicka in hälsningar, bilder och härliga kommentarer!
Erat stöd betyder såå sjukt mycket!
Det är sjuukt coolt och smickrande!
Självklart kommer dessa kommentarer och hälsningar och bilder att publiceras inom den snaraste framtiden!
Dom senaste dagarna har varit helt ashäftiga då engagemanget har varit riktigt stort och jag har blivit rejält mailbombad!
Jag kommer att ge er ytterligare 2 dagar för att ni ska få chansen att maila in era nyårs hälsningar!
Kom ihåg att utan er är jag ingenting!
Tack som fan allesammans!!
Ni är fantastiska!!

Älskar er alla!

//callekristiansson.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Calle!

Jag såg dej i Kristanstad den 27/12 .

Du vaar sjukt snygg.

Tycker att du sjunger sjukt bra !

kram

2009-12-28 @ 08:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0