"Mina rumskamrater" - calles blogg 13/1

"Idag när jag lämnade min dator utan uppsikt så lånade mina rumskompisar den och spelade in en liten video där de fullständigt skändar Fred Åkerströms underbara "jag ger dig min morgon". Nu tänkte jag lägga upp den videon som en en liten presentation av de båda. Vad det är för fel på de här killarna vet jag ej. kommentera gärna hypoteser.. När jag berättade för dom att jag skulle lägga upp videon så insisterade dom på att jag skulle nämna att de ännu inte har nått skivkontrakt.

Tobias Lindberg på sång och Arvid Nilsson på gitarr och kör."

//callekristiansson.com/blogg



Kommentarer
Postat av: johanna

Ses i uppsala snygging

2010-01-14 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0