skvallerpressens hetaste duett just nu

Reality-duon är så tajt att de har snackat om att göra gemen 

Foto: ULF BERGLUND/ TV6, MAGNUS SANDBERG

Reality-duon är så tajt att de har snackat om att göra gemensam sak av sommaren 2010. ”Vi hade planerat att jag skulle följa med på Calles turné och presentera bandet, men då kände jag att det blir lite groupieaktigt, även fast jag är känd”, säger Jackie. 

TV-kändisarna i sommarens mest oväntade fling: "Vi träffas när vi kan", säger Jackie

Hon är hela Sveriges dokusåpadrottning. Han är ”Idol”-tvåan som alla suktar efter. Exklusivt kan Klick! presentera huvudpersonerna i sommarens hetaste romans:

Calle Kristiansson, 21, och Jackie Ferm, 19, vinnare av ”Paradise hotel”. Den smått oväntade kombon har flera gemensamma nämnare: de kommer båda från Kristianstad och har gått gymnasiet ihop.

Dessutom är båda nykända, något som i våras förde de ytligt bekanta högre upp på vänskalan – och lite där över. Klick! har de senaste veckorna fått rapporter om att duon setts lämna nattklubbar tätt omslingrade.

– Vi har väl träffats och haft en liten fling sådär, men det är inget seriöst, bekräftar Jackie för Klick!

Träffas ni inte längre?

– Jo, så ofta vi kan. Absolut. Men det gör vi hela gänget, både hans och mitt. När vi båda är i Kristianstad festar och fikar vi och så.

– Vi får se vad som händer, fortsätter hon.

Vad tycker du om honom?

– Calle är en jättefin kille och väldigt annorlunda om man jämför med andra skitstövlar. Och han är jätteduktig på det han gör. Man blir ju lite förtjust i honom, absolut.

När Klick! telefonerar den hett eftertraktade ”Idol”-stjärnan har han bara gott att säga om Jackie, men nekar till allt vad en reality-romans heter.

– Hon är en väldigt kär vän, menar Calle. Klick! konfronterar Jackie med sångarens benämning av henne och frågar vad hon vill kallla Calle:

– Ett Booty call, haha. Nej absolut inte, det skulle jag inte kalla honom, jag skojar bara. Jag kan ringa honom och prata om jag vill och han är väldigt bra kompis med mina tjejkompisar, så han är en kär vän, säger Jackie.


Kommentarer
Postat av: Mia K

"även fast jag är känd"... Haha! Tur att Calle e känd för sin talang å inget annat!!

2010-06-19 @ 13:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0