Ang. frågor!

Hej allesammans!
Jag har fått in massvis av frågor till bandet, och saken är den att jag inte haft tid att ens gå igenom en tredjedel av dessa då antalet stigit till en enorm skara..
Jag vill passa på och tacka er alla för visat intresse och hoppas ni förstår att jag inte kan ta med alla frågor ni vill ha svar på..
Jag ska göra mitt bästa för att få killarna att kanske svara på några, men jag kan inget lova då dom har väldigt mycket att göra... men återigen hoppas jag att ni förstår:)
Det hela kan ta lite tid så jag hoppas ni har tålamod:)
tack för allt erat engagemang ni är helt fantastiska!!
ha en underbar dag alla!!

kram kram

//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0