Känns lite sådär.. rent av skamligt!

Hej alla!!
Jag ska börja med att be alla om ursäkt... Jag vet att jag lovade er alla en massa superfina bilder från spelningen i Eksjö, men tyvärr kommer jag nu att svika er för jag lyckades inte få några... och tro mig detta känns inte bra...

Känner mig som världens sämsta bloggare, men om jag ska bidra med något positivt så träffade jag ett par jättesnälla tjejer som till skillnad från mig lyckades med något iaf... och dessa jättesnälla tjejer skulle maila lite bilder till mig:) hehe...

Nåväl nog om mina misslyckanden...

Kvällen och spelningen i sig var väldigt händelserik...
Publiken var till en början ett stort kaos!
Calle fick snällt be publiken att lugna ner sig och backa dock tråkigt nog utan resultat... Eventansvarige fick då säga till på skarpen och publiken skärpte till sig en aning... hihi:P

När bandet kom tillbaka för sitt extranummer i slutet av spelningen, gick brandlarmet igång samtidigt som extranumret satte igång.
Detta ledde till en smärre evakuering och brandbilar ankom till hotellet...
Efter detta avslutade killarna spelningen och extranumret ställdes tyvärr in...

En som sagt händelserik kväll:P

Jag ber återigen om ursäkt för att jag inte lyckats fixa några bilder till bloggen... jag rent av skäms... jag kan bara lova att jag ska försöka bättra mig till nästa gång... Vilket inte blir förrän i slutet på Mars...

Nu ska jag försöka sova... de har varit en riktigt lång dag...

God natt och kram på er..

//callekristiansson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Pernilla Bergh

men... fan va trist, palla att inte folk kan bete sig på ett bättre sätt..



Ahja! :D Hoppas att du hade roligt iallafall! (:

2010-03-07 @ 10:40:42
URL: http://dahpernilla.blogg.se/
Postat av: Desirée

Tråkigt att de finns sånna människor.. dom borde skämmas kan jag tycka faktiskt ..

Och de verka händelserikt med brandkår å allt..

Jaja, jag hoppas allt annat gick bra, och så hoppas jag de blev en kanon spelning trotts detta kaos =)

2010-03-07 @ 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0