Sen sist.. - Calles blogg 7/3

".. har det hänt en del. jag tog en vecka ledigt och for till thailand där jag hade det jättebra och brände mig på näsan.
i förgår giggade jag med bandet i flen. det gick bra men där var lite dåligt med folk. Igår däremot spelade vi i eksjö där det var mer än fullt och ett av de bästa trycken jag varit med om.. tack för igår eksjö!
nu sitter vi på tåget hem och min gitarrist mår inte så bra.. måste förtärt något konstigt :D ..
puss på er alla!"

//callekristiansson.com/blogs/calle-kristiansson


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejsan, jag kommer från sverige men bor just nu i Norge. Undrar om ni inte har några spelningar runt om i norge?! Vore super kul!



Hade Hanna.

2010-03-07 @ 16:44:53
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

CAAAAALLLLLLLLLLE !

vi var ju där ! alice jag och millan, med dom snygga calletröjorna ! som du visade dina muskler för genom fönstret ! vi älskar dig sjukt mkt ! <33 :):)

2010-03-07 @ 18:29:45
URL: http://juliaheljedal.blogg.se/
Postat av: alice (:

jag var i flen, håller med om att det var skitdåligt med folk :(

Men du är ialf bäst i världen, det var jag och 2 kompisar som stod och såg dig i fönstret. När du kom fram o spände musklerna utan tröja dog jag.

hehehe<3 jag älskar din musik. och dina nya låtar var sjukt bra :D

2010-03-07 @ 18:33:07
Postat av: Desirée

Härligt det lät med en vecka i Thailand.. Efter allt var du verkligen förtjänt detta =)



Hoppas du hare bra Calle, vi ses i Hässleholm =)

2010-03-07 @ 18:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0