Back on track!

Som ni säkert alla vet så har dom senaste veckorna faktiskt varit ganska tunga för bloggen.
Och detta beror på att det har funnits absolut ingenting att skriva om...
Men jag har som ni vet fått en hel del hjälp av alla mina små änglar runt om i Sverige, tack för allt!!
Så nu kan jag säga att vi är tillbaka på topp igen!!
Nu har vi som mål att bli ännu större som fanzone!!
och därför vill jag ber er alla om en tjänst, om ni har någon ni vet som verkligen gillar calle, eller den typ av musik han spelar så vill jag att ni skickar denna adress till dom
http://callekristiansson.blogg.se
nu ska vi se till att belöna calle med en stor publik efter allt de hård jobb och allt slit ooch släng han varit med om!
kom igen nu folks!!!

by the way!!

Isabel, Pernilla, Dessi och alla ni andra som hjälpt mig, tack ni är guld värda!!!!


See you later gators!!!!


pöss pöss

//callekristiansson.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0